onsdag den 26. november 2014

Julemarked 2014


Igen i år har jeg en stand på vores lille lokale julemarked herude på landet, i Det Gamle Mejeri Domus Felix, i Lejre.

I år vil jeg sætte fokus på mine bøger; Jeg har bl.a. min nye hæklebog, "Fine & farverige ÅRSTIDER" med og min sprit-nye MALEBOG. (Desværre udkommer jule-hæklebogen først i næste uge.)

Jeg har selvfølgelig også lidt småting med såsom foldede papirstager og halskæder ... og mine håndmalede fade/tallerkner.

Hvis du kigger forbi, så kom og sig HEJ! Du kan kende mig på bøgerne.

Jeg håber vi ses!

*SMIL*
fra Lisbet

----------------------------------------------------------------------------------------------
Use code LARSEN10 for -10% OFF everything in the webshop, www.puravidabracelets.com
----------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.