mandag den 7. juli 2014

Leverandør til Den Jyske Opera




At have en blog kan føre til lidt af hvert ... Dét har jeg i hvert fald måtte sande - and I like it!

Det var via min blog, Claus Dalby fik kendskab til mig (og mit farverige univers ...), og sådan jeg kom i gang med at udgive bøger. [Læs mere her ...]

For en måneds tid siden blev jeg kontaktet af Skipper, fra Den Jyske Opera. Han søgte på nettet efter en leverandør, som kunne designe og lave nogle papirmøller til opsætningen af "Don Quichotte", og på min blog fandt han en mølle, jeg kreerede for nogle år siden ... og således blev jeg leverandør til Operaen.

15 stk. møller, foldet i karton, forsynet med "snørehul", perler og et lille stykke sugerør ... og håndtegnede møllevinger. Alt 100% håndlavet. Så lidt skal der til, men effekten er rigtig fin ... og møllerne snurrer på livet løs - når vinden blæser!

Papirmøllerne skal bruges til koret, som hver især skal holde en mølle i hånden ... Det bliver interessant at se dem i brug (med mindre de bliver "klippet ud", som det af og til sker på film).

Er du interesseret i Opera? - eller har du mod på at prøve noget nyt indenfor musik og scenekunst, så er Don Quichotte måske en idé? Kig forbi Den Jyske Operas website og/eller Facebook og læs mere.

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

9 kommentarer:

  1. så flot, er mega stolt af dig, og alt det du får lavet snart bliver det til et fast indslag på TV 2 Fri

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Martin .. :-)
      Jeg skal IKKE være med i TV2 Fri ...! Jo - hvis jeg får BETALING for det, men dét praktiserer de ikke, så "nej tak". :-)

      Slet
  2. Det er da fantastisk og også lidt sjovt, hvad bloggeri kan føre med sig :)
    Jeg fik den anden dag spørgsmålet "hvorfor blogger man egentlig" dette kunne da være en af grundene ;) ...jeg svarede forøvrigt, fodi jeg kan lide det og det fører så meget andet godt med sig :)

    SvarSlet
  3. Fedt, sjovt hvad det kan føre med sig;0))

    SvarSlet
  4. Fantastisk, når opgaver ligesom "dumper ned" - fine opera møller du har lavet!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.