lørdag den 12. april 2014

eBay tip: Billig knaptang


Mit seneste køb på eBay.com:

Knaptang + 150 hele sæt runde plastikknapper for ca. kr. 80,- inkl. forsendelse. Det kan vist ikke gøres meget billigere. Tang og knapper fungerer perfekt, hvilket selvfølgelig er en vigtig detalje at få med!

Knapperne er 12 mm i diameter og der er 15 forskellige farver, 10 sæt af hver.

Jeg har købt tangen hos denne sælger, som er pålidelig og sender hurtigt. Jeg bestilte tangen den 4. april og modtog den med posten den 11. april - forsvarligt pakket. 7 dage fra Kina til Danmark, det er super service!

Knapperne skal jeg - her og nu - bruge til pudebetræk, og måske får nogle af dem også plads på mine hækleprojekter til de kommende bøger ...!

HUSK! - du kan følge mig på Instagram, hvor jeg opdaterer flere gange dagligt! @LLLogCo

God weekend i det skønne forårsvejr!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Herligt med lidt anbefaling. Dem tror jeg da at jeg skal prøve.
    De ser gode ud til dukketøj, børnetøj og andre småting :)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.