tirsdag den 17. december 2013

Vindere


Findenvinder.dk har udtrukket de 2 vindere i Lisbeth Dahl konkurrencen.

Vinder af 5 x manicuresæt:



Vinder af 3 x manicuresæt:




Til Anja (Zoomsnoren) og Mette (Lynghøjen):
Tillykke til jer, som blev de heldige i denne omgang!
Hvis I er søde at sende mig en mail på lisbet(snabel-a)lisbet.dk med jeres fulde navn + adresse, så skynder jeg mig at sende jeres pakker, så I kan få dem inden jul!

Tak til alle, der havde lyst til at deltage i konkurrencen.

I morgen finder jeg vinderen af denne konkurrence, hvor du stadigvæk kan nå at være med!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Eeeeiiij, hvor fedt!!!!
    Så bliver der et sæt til svigermor, min mor, min skønne mormor, min tvillingesøster og et til mig selv <3

    Tusind tak!

    Jeg sender dig fluks min adresse, Lisbet!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.