mandag den 9. december 2013

Hvor er Julemanden ...?


Han er sidst set, da han snuppede sig en gevaldig lur i en "kane" i IKEA Taastrup ...


Det er sikkert også en god idé at være veludhvilet, inden det store race. Og en kane er vel en k-a-n-e ...!


Jeg så et spørgsmål på Go'morgen/Go'aften Danmarks Facebook gruppe den anden dag:

Findes Julemanden? Og hvad svarer du, hvis dine børn spørger?

Nu har jeg {som bekendt} ingen børn, men jeg tillod mig alligevel at lægge følgende kommentar:

Selvfølgelig findes julemanden ... og nisserne! Har selv set en nisse som barn ... og det er HELT sikkert! ;-)

Hvad ville DU svare? - kom med dit bud ...

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Du har da Milou, som nok blive forkælet som dit barn ;-) og hvis Milou spurgte, ville du jo også sige... Ja de findes. :-)

    Mit svar til børnene er Ja selvfølgelig findes julemanden. :-) og nisserne :-) Hvem kommer ellers med gaverne??

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, ja, Linda ... Du har jo helt ret! Milou ♥
      Ind imellem, når hun kigger ud i haven, vuffer hun helt vildt, uden nogen {for os} synlig årsag, men ... måske det er Julemanden el. en nisse, hun har fået øje på. ;-)
      Lige præcis - HVOR kommer gaverne fra, hvis ikke de er fra Julemanden. Nemli' ... :-)

      Slet
  2. Mine børn er nu så store, så troen på julemanden og nisserne er blegnet en smule.
    Men jeg har sagt til dem at der ikke kommer nogen gaver i sokkerne (som de underlig nok ikke er for store til at få) hvis ikke man tror på nisser. For det er jo dem der kommer med dem.
    - Og den er de med på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor herligt, Linette ... Måske er der alligevel gemt en lille gnist af julemagi'en i dine børn. ;-)
      Og de ER altså flinke, de nisser, at de sådan putter gaver i sokkerne! :-)

      Slet
  3. When your inner child is well and alive - who needs kids? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. You are absolutely right, Hanna. Thank God for "your inner child" ... :-)

      Slet
  4. Nisserne findes da...
    Jeg har kæmpet med en i dag, den slukkede min ovn..... Så stenpladen var ikke varm, da jeg skulle bage boller... Så de blev helt flade :-)
    Og så slukkede nissen kaffemaskinen...
    Jo... Jeg har været ramt af julenissen i dag...
    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  5. jeg tror at julemanden findes .. for hvem kan sige at HAN ikke findes ... så jeg tror og jeg har sagt til alle mine børn at han findes og de smiler bare :-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.