fredag den 27. december 2013

Hay på væggen ...


Apropos jul: Sidste år (2012) fik jeg denne skønne Hay sættekasse i julegave. Den fik {rimelig} hurtigt plads på væggen ved trappen, hvor den passer perfekt, da den ikke fylder ret meget i dybden - og alligevel er så tilpas dyb, at der kan stå andet end miniaturer!

Indholdet i kassen skiftes ud fra tid til anden, og i dag har den fået selskab af nogle cool, sorte wall stickers over og under: Flyvende svaler og en lysekrone. Just for fun! :-)

Bonus info.: Wall stickers er fra Vi Unge's nye magasin TeenLife Krea, som jeg vandt i vores pakkeleg Lillejuleaften. Jeg beholdt arket med stickers (onde, onde mig ;-)) og en af familiens teenagere fik bladet ...

Husk - at du nu også kan følge mig på Instagram. Find mig under navnet @LLLogCo eller klik lige HER!

~ God weekend! ~

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.