tirsdag den 10. december 2013

Farver og fantasi ...

Den dag jeg spottede Julemanden, som snork sov i k-a-n-e-n i IKEA Taastrup, kunne jeg også beundre nogle farverige og fantasifulde udstillinger i varehuset ...





Svævende stole og service, et væld af julekugler og bøjler en masse - og så i lige mine farver ... :-)

Når jeg ser sådanne dekorationer, hvor kreativiteten og fantasien har frit spil i en større sammenhæng, får jeg {næsten} helt lyst til at tage mit gamle fag som dekoratør op igen!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Det ser altså også bare flot og indbydende ud med sådan nogle udstillinger! Ih jeg kunne godt bruge et par pakker af de dersens julekugler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er kun enig med dig, Anita ... :-)
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.