tirsdag den 3. december 2013

En byttehandel ...


Da jeg for 1 måneds tid siden var i fuld gang med at forberede blogtræffet, som fandt sted her i Tokkerup den 16. november, var den ubetinget største opgave at finde sponsorer til bl.a. de 12 lækre goodiebags, hver deltager blev begavet med - og det var mildt sagt ikke nemt.

Så det var med at tænke kreativt og reagere hurtigt, når en ny potentiel mulighed viste sig ...

En dag, da jeg {igen-igen} sad ved computeren for at løse sponsoropgaven, tikkede der en mail ind i indbakken. Afsenderen spurgte på vegne af Camilla Plum, om jeg havde lyst til at reklamere for julemarkedetFuglebjerggaard på min blog.

Og så fik Lisbet en lys idé og extra fart på tastaturet:
Selvfølgelig ville jeg det, men - noget for noget! Ville de sponsorere 12 små gaver til de pågældende goodiebags?

Der gik ikke lang tid før jeg modtog endnu en mail, og denne gang var den fra selveste fru Plum ... med overskriften "Byttehandel".

Hun ville sende 12 små bøger til mig den efterfølgende dag!

YES(!!!)

Jeg skrev straks tilbage og spurgte hende, om hun havde tid og lyst til at signere bøgerne - i så fald ville jeg til gengæld sætte en reklame i kolonnen på min blog til efter julemarkedet.

Så jeg var spændt på, hvad den pakke postbuddet overbragte mig 2 dage senere gemte på.

I pakken lå 12 stk. bøger "SØDT desserter" (40 udvalgte opskrifter fra den store bog af samme navn) - ALLE SIGNERET!

YAY(!!!)


Det var altså "lidt af et scoop" - hvis du spørger mig! Jeg blev vildt glad, og håber også mine blogger-gæster syntes, det var en sjov og anderledes sponsorgave - blandt de mange andre super flotte og fine gaver, der endte med at fylde de overdådige goodiebags.

Jeg har selvfølgelig også fuldført min del af byttehandlen, og har oprettet blogindlægget om det økologiske julemarked på Fuglebjerggaard, samt indsat en reklame i sidebaren.

Da blogindlæg og reklame vare på plads, sendte jeg en mail til fru Plum med link til indlægget, og takkede samtidig for de smukke bøger. "Selv tak - samarbejde er en god ting (-:" svarede hun ... og jeg kan KUN give hende ret!

Julemarkedet på Fuglebjerggaard fortsætter til og med på søndag, og manden og jeg planlægger at kigge forbi, inden de lukker.

Bonus info.:
Madame fra huskebloggen besøgte julemarkedet forleden dag, og skrev et lille blogindlæg om det. Prøv at kigge forbi og se hendes lækre fotos! Måske du selv bliver inspireret til at lægge vejen forbi Fuglebjerggaard ...?

~ Nyd dagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Synes også det er en xtra lækker goodiebag-gave MED signatur! Og Fuglebjerggaardmarkedet ser super interessant ud : )

    SvarSlet
  2. ♥i think this book is super lovely and fine!!♥

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.