onsdag den 20. november 2013

Smuk lysestage - du selv kan folde ... [Origami]





Download skabelonen her og print direkte på A4 karton (print på bagsiden).

Jeg har fundet lysestagen på denne blog, hvor der er en rigtig fin step-by-step D.I.Y.

Sæt evt. et glas indeni i lysestagen  - glas fra sild, pesto etc., som passer i højden + ½-1 cm.

Det anbefales at anvende batteridrevet fyrfadslys.

Jeg vil gå på jagt efter glas der passer perfekt i højden, og hvis det lykkes, vil jeg helt sikkert tage nogle af disse stager med på det årlige julemarked i Lejre, som i år afholdes lørdag den 7. december 2013 (mere om det i et kommende indlæg).

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

12 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er de bare fine. De er jo ret meget i stil med al det plissé, der er ude i butikkerne.
    Personligt har jeg ikke tålmodighed til at sidde med den slags, men så må jeg jo bare kigge på i stedet ;-)

    SvarSlet
  2. guuuuud, hvor er de flotte. >Dem er jeg næsten sikker på, jeg vi afprøve. Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine. Tak for tippet! : )

    SvarSlet
  4. De er godt nok fine :-) Men jeg tror ikke min tålmodighed rækker :-)

    SvarSlet
  5. De er godt nok fine! Det er faktisk et imponerende stykke arbejde. Tak fordi du delte!

    SvarSlet
  6. De er så fede Lisbet - måske du skulle fortsætte foldningen..? Prøv tjekke dette link:
    http://www.pinterest.com/pin/120330621267571360/ ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor er de yndige, Lisbet - du er fantastisk til at lave ting selv. *Klem* og rigtig god weekend!

    SvarSlet
  8. Jeg lavede for nylig af noget af dét papir jeg havde trykt med min Gelli Plate
    http://gallerilarsen.blogspot.dk/2013/10/og-vinderne-er.html)

    ( Jeg havde sådan nogle små glas fra genbrugen som der altid er mange af. Tror det er gl, snapseglas (måske liiiidt stort til snaps men,,, :-) ) de er helt perfekte i højden og til et fyrfadslys

    SvarSlet
  9. Så flot Lisbet...tak for linket ;-) God dag til dig..knus

    SvarSlet
  10. Ejj hvor er de fine.. Jeg har straks printet en håndfuld! :D Tusind tak!!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.