fredag den 2. august 2013

Kage med hæklede blomster ...

Husker du den flotte kagepynt, jeg skrev om i et tidligere blogindlæg? I dag var så dagen, hvor den fik lov til at være kronen på værket - på en helt alm. og ganske dejlig lagkage.

Og her er så resultatet ...




De hæklede sukkerblomster var så fine, og jeg synes stadigvæk, det var synd at spise pynten, men ... på den anden side, så var det også det helt rigtige at gøre, da det var Martins ønske, da han sendte mig overraskelsen med posten.

Jeg er absolut ingen kage-kunstner, men jeg gjorde mit bedste med det værktøj og de ingredienser, jeg havde til rådighed. Og så håber jeg, Martin (og Hr. H) kigger med her, og er bare nogenlunde tilfredse med resultatet ...!

Blomsterne blev beundret stort af kagespiserne!

Endnu en gang TUSIND TAK, Martin, for den smukke tanke! 

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

7 kommentarer:

  1. For dælen hvor er den kage smuk og lækker! Min mave knurrer ved synet! Nam nam og godnat (mit køleskab er pænt tomt, men i bilen ligger der et smeltet marcipanbrød)...

    SvarSlet
  2. Hej Søde
    det blev da en meget flot kage, og ja som du selv skriver pynten var lavet for at spise, men du har sikkert gemt nogen af dem og de kan jo holde i en evighed, men dog ikke spise så,,,,
    KNUS
    Martin & Hr. H

    SvarSlet
  3. Wow. Ja jeg husker godt kagepynten, som forvirrede mig første gang. For var det hæklet kagepynt, eller kagepynt der skulle ligne at det var hæklet - og jeg hældte nu nok mest til det første, selv om det var det sidste... ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan sagtens huske den fine pynt- jeg var top misundelig, ha ha:-) Det er da den fineste pynt, og hvor var du heldig sådan at få sådan nogle fine ting. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Virkelig flot! Og sjovt!

    SvarSlet
  6. Fantastisk kage - det har du klaret flot :-)
    Håber den smagte <3

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.