mandag den 1. juli 2013

Vil du vinde min nye hæklebog?

[ Konkurrencen er afsluttet! ]

Alle kan deltage - hvad enten du har en blog eller ej ... Læg blot en kommentar!

Sådan får du lodder:
  • Kommentar: Læg en kommentar under dette indlæg = 1 lod

    Valgfrie extra-lodder:
  • Følg: Følg *LLL&Co.* via Bloglovin' el. NetworkedBlogs = 1 lod
  • "Like": "Like" *LLL&Co.* Facebookgruppe = 3 lodder
  • Blogroll: Sæt *LLL&Co.* på din blogroll = 5 lodder
  • Link: Link til denne Give Away med foto i sidebaren på forsiden af din blog = 5 lodder 
Du kan med andre ord skrabe hele 15 (femten!!!) lodder sammen, hvis du er rigtig aktiv!

• VIGTIGT ! 

Husk at oplyse, HVILKE LODDER du deltager med og adressen på din blog (hvis du linker)! (Ellers får du altså kun et enkelt lod!)
.

.
Vinderen trækkes, når der er min. 200 følgere på Bloglovin' dog tidligst den 15. juli 2013.

Hvis tælleren på Bloglovin' passerer 250 inden den 15. juli, sætter jeg en ekstra hæklebog på højkant! 

Vinderen annonceres her på bloggen i et separat blogindlæg, så hold øje ...!

PSSSTTT! Har du set mit seneste blogindlæg om hæklebogen?

Held og lykke!

*SMIL*
fra Lisbet

79 kommentarer:

  1. Ej hvor ser den fin ud. Flotte farver. Skal altså ha lært at hækle. Er faktisk ved at melde mig på et kursus, så jeg kunne godt bruge bogen. Deltager gerne med 1 lod. (Underligt at jeg ikke kan skrive en kommentar via Bloglovin) annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har lagt en kommentar hi hi = 1 lod
    Jeg følger dig via BlogLovin = 1 lod
    Jeg har liket dig på Facebook = 3 lodder
    Samt sat dig på min blogroll = 5 lodder
    ialt 10 lodder
    Jubii måske har jeg også en chance - krydser ihvertfald fingre :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er den altså fin din bog.
    Jeg er med på 7 lodder. Håber at jeg er heldig.
    camillaeli.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Lisbet

    Jeg vil da lige være med

    Kommentar: Læg en kommentar under dette indlæg = 1 lod TJEK
    Følg: Følg *LLL&Co.* via Bloglovin' = 1 lod TJEK
    "Like": "Like" *LLL&Co.* Facebookgruppe = 3 lodder TJEK
    Blogroll: Sæt *LLL&Co.* på din blogroll = 5 lodder TJEK
    Link: Link til denne Give Away med foto i sidebaren på forsiden af din blog = 5 lodder TJEK

    = 15 lodder;-)

    Kh
    Hanne

    PS Det var da lige før jeg skulle have haft 10 lodder ekstra..... Da jeg kom til at trykke således at der var linket tre gange i sidebaren:-)

    SvarSlet
  5. jeg er helt sikkert med på 15 lodder, ser ud til at være en skøn bog:)

    SvarSlet
  6. Hej..
    Tillykke med din nye bog, den ser spændende ud.. Jeg prøver endnu en gang om jeg kan være heldig og vinde den..

    kommentar= 1 lod.
    følger dig via Blokloving=1 lod.
    Like din Facebook side=3 lod.
    Har linket på min blogroll= 5 lod
    link i sidebar= 5 lod.

    Alt i alt 15 stk. lod til mig..Tak:)

    Sommer hilsen fra mig;)

    SvarSlet
  7. Din bog ser så fin ud. Vil gerne se mere :) så den vil jeg super-gerne vinde = 1 lod
    Jeg følger *LLL&Co.* via Bloglovin' = 1 lod
    "Like" *LLL&Co.* Facebookgruppe = 3 lodder
    Link til denne Give Away med foto i sidebaren på forsiden af din blog = 5 lodder
    Deltager med 10 lodder
    Mvh Aslaug/Strikkefåret
    aslaugmork.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Uhhhh hvor en lækker give away. Jeg deltager med 10 lodder mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. 5 lodde til mig. Og arbejder på de sidste fem. Når jeg har fundet ud af det med foto og blogroll und alles. ;-) http://kimbiakat.wordpress.com

    SvarSlet
  10. Jeg er med 2 lodder: kommentar og bloglovin (er ikke på FB og har lige pt. slettet blogrolls - altså!)
    Men jeg vil MEGET gerne vinde, så jeg kan få en makker til din anden fine bog herhjemme på hylden - og min hjemlige finansminister har sat foden ned for yderligere shopping, da jeg har valgt at være 'hjemmedirektør' for en periode. Og det er SÅ pokkers, at jeg ikke kan få lov til begge dele! Nå... krydser fletningerne! : )

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 5 lodder, Kommentar, fb, og bloglovin
    Vil så gerne vinde...
    Mvh miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg har veldig lyst til å vinne denne boken - jeg kom meg dessverre ikke til Danmark i løpet av ferien, slik at jeg kunne se etter den i bokhandelen, og har i stedet planer om å bestille den fra forlaget - men nå venter jeg litt før jeg gjør det ;-)
    Jeg har likt på facebook og følger nå bloggen via bloglovin, i tillegg til at jeg har lagt det til i min bloggroll og lagt til bildet med link til giveaway'en i sidebaren på bloggen min - det burde gi meg 15 lodd! :-D

    SvarSlet
  13. jeg snupper et enkelt lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil MEGET gerne vinde din nye bog, og jeg snupper alle lodder:
    Bloglovin'
    Facebook
    Bloggroll
    Link i min blogg: http://mitkreativehj.blogspot.dk/
    Så 15 lodder til mig :) Og så krydser jeg fingre og hæklepinde :)

    SvarSlet
  15. Jeg er ved at skrive en kommentar, så det er 1 lod.
    Jeg har også været på Facebook for at synes godt om din gruppe der = 3 lodder
    Jeg følger dig via Bloglovin' = 1 lod
    Din blog er at finde på min blogroll = 5 lodder
    I skrivende stund er jeg på ferie, men lige så snart jeg kommer hjem, vil jeg lægge et link i sidebaren til din Give Away på min blog = 5 lodder (www.annemarisunivers.blogspot.com)
    Så det er i alt 15 lodder, for den vil jeg gerne vinde.
    Hvis nogen kan hjælpe mig til, hvordan man lave et billedlink i sidebaren på en iPad, så kan jeg lægge det ud, inden jeg kommer hjem. Menige ved ikke, hvordan jeg gør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg fundet ud af det med at lave billedelink via iPhone/iPad. Så nu er det klaret.

      Slet
  16. Snupper lige 2 lodder her, en for kommentar og en for BL :)

    SvarSlet
  17. Jeg snupper 5 lodder: følge på bloglovin', like på Facebook og en kommentar :)

    SvarSlet
  18. Det ville være såååå skønt at vinde din fine hæklebog, jeg snupper alle 15 lodder.

    Håber jeg vinder :-)

    Ha' en skøn dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  19. Ihh Lisbet - ser først din skønne give away nu :) Jeg vil SUUPER gerne vinde din fine bog så går ALL IN og nupper fluks 15 lodder og skynder mig ind og linker med det samme ;)

    Smil

    SvarSlet
    Svar
    1. Linker selvfølgelig på www.uglemorsverden.blogspot.dk - det glemte jeg at skrive ;)

      Slet
  20. Jeg ønsker så meget at vinde den bog! Så jeg deltager med 10 lodder (kommentar, bloglovin, facebook og blogroll).

    Med venlig hilsen,
    Guðrun J.
    http://gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Ih, den vil jeg meget gerne vinde.... krydser fingre.

    Jeg må have 5 lodder, 1 for kommentar, 1 for at følge dig på bloglovin, og så tre for like på FB.

    Med venlig hilsen
    Mie (miemail67@gmail.com)

    SvarSlet
  22. Hvis jeg vinder bogen, lærer jeg nok at hækle firkanter :-)
    Har liket dig på facebook. Så ynkelige 4 lodder blev det til.

    Dejlig side du har.

    mange hilsner fra Christine Just (christinejust@privat.dk)

    SvarSlet
  23. Jeg vil da gerne prøve om jeg kan vinde din fine bog.
    Jeg deltager med 7 lodder.
    1 lod for kommentar.
    1 lod for at følge dig på bloglovin.
    5 lodder for at linke på min blog.
    www.syslerierpaapilegaarden.blogspot.dk
    kh.Laila

    SvarSlet
  24. Uh, jeg sider ALLE 15 lodder i bowlen:-)
    Skøn bog!
    http://byfonna-byfonna.blogspot.dk/

    SvarSlet
  25. Har lige opdaget din blog. Nøj, hvor er den flot, festlig og farverig. Jeg studerer alt fortiden, hvad jeg kan finde om hæklede firkanter, da jeg skal igang, så snart jeg får ferie om 14 dage. Desværre er de fleste opskrifter og især bøger på engelsk, det kan jeg ikke tyde. Så din bog kommer som sendt fra himlen. Håber virkelig at vinde den, så jeg kan komme i gang.
    Go sommer.
    Gerda
    gerda@fiberpost.dk

    SvarSlet
  26. Har selv lige købt bogen og glæder mig til at komme i gang med nogle af alle de flotte firkanter :-)

    SvarSlet
  27. Jeg vil selvfølgelig gerne deltage i lodtrækningen. Bogen ser rigtig lækker ud og spændende ud!

    Jeg har:
    Skrevet et indlæg = 1 lod
    Følger med via Bloglovin' = 1 lod
    "Liket" Facebookgruppen = 3 lodder
    Sat *LLL&Co.* på min blogroll = 5 lodder
    Linket til Give Awayen med foto i sidebaren på min blog = 5 lodder

    = i alt 15 lodder.
    Adressen på min blog er: http://zoomsnoren.blogspot.dk/

    Så er der kun tilbage at krydse fingre XXXXX

    SvarSlet
  28. Bogen ser bare spændende ud, så jeg er jo nødt til at være med, og håber at lykkens gudinde er med mig.

    Deltager med alle 15 lodder

    casagrau.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. Also I would like sign up for this super candy.
    10 lodder - bloglovin, facebook, link: http://inga2010.blogspot.hu/
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  30. Lige en bog for mig :) 2 lod til mig

    SvarSlet
  31. Den bog ville da helt klart være skøn at tage med på ferie (og nyde på terrassen).
    Jeg deltager med:
    1 lod for kommentaren
    1 lod for bloglovin'
    3 lodder for LIKE på facebook
    5 lodder for Blogroll
    5 lodder for at dele på sidebaren på bloggen
    Altså jeg er med på hele baduljen ;) og krydser fingre her i sommervarmen.

    God sommer Lisbet.

    SvarSlet
  32. Total lækker bog!

    Jeg deltager med

    1 lod for kommentaren
    1 lod for bloglovin'
    3 lodder for LIKE på facebook
    5 lodder for Blogroll
    5 lodder for at dele på sidebaren på bloggen

    I alt 15 lodder

    Min blog er: http://photomusen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  33. Selvom min blog er en haveblog, så er jeg også en stor håndarbejdsfan og ville elske at vinde din nye hæklebog.

    Noter mig for 9 lodder

    1 for kommentaren her
    3 for LIKE på Facebook
    5 for Blogroll

    min blog er http://frkanemone.blogspot.dk/

    Ulla

    SvarSlet
  34. Jeg har lagt en kommentar = 1 lod
    Jeg følger dig via Networkedblogs = 1 lod
    Jeg har liket dig på Facebook = 3 lodder
    ialt 5 lodder.

    Krydser sån fingre :-)

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med:
    1 lod for kommentaren
    1 lod for bloglovin'
    3 lodder for LIKE på facebook
    5 lodder for Blogroll

    SvarSlet
  36. Der er godt nok sket meget sammenlignet med de lappetæpper jeg har arvet fra min mor som var årgang 1913, kunne godt tænke mig at prove lapper anno 2013, måske er jeg heldig med 1 lod
    vh Hanne
    hannegylle@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Hej Fantastisk blog du har her. Den kommer jeg til at nærstudere.
    Jeg vil rigtig gerne deltage i din give-away, men det er første gang jeg prøver så bær over med mig.
    Jeg deltager med:
    1 lod for kommentaren
    1 lod for bloglovin'
    3 lodder for LIKE på facebook
    = 5 lodder
    mvh Sandra
    sadedejo@gmail.com

    SvarSlet
  38. Bogen ser meget spændende ud.
    Deltager med 1 lod.

    mvh
    Marianne
    mac@jir.dk

    SvarSlet
  39. Nu lukker jeg for kommentarerne og finder en vinder. Held og lykke til jer alle!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet