lørdag den 27. juli 2013

Stjerner i ørerne ...



Forleden dag faldt jeg helt tilfældigt over de skønneste stjerne-stikker til ørerne. Jeg fandt ud af, at kvinden bag herlighederne er Charlotte, som sælger dem fra sin Facebook side SMYKSAK ...

Stikkerne fås i flere faconer: Stjerner, blomster, hjerter og dots - og i MASSER AF FARVER(!!!) - og de er alle lige skønne!

I denne weekend har hun en konkurrence kørende, så hvis du er lige så vild med ørestikkerne, som jeg, så er det bare med at kigge forbi SMYKSAK, og deltage ...!

Og lur mig, om ikke der kommer en Give Away - med gaver fra shoppen - her på bloggen inden alt for længe! ;-)

Nyd lørdagen!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Jeg har kig på den side, hun laver nogle søde øreringe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør hun nemlig, Majbrit, og de er SÅ fine også i virkeligheden - rigtig fint arbejde!
      Så - du må ha' bestilt nogle- eller måske du deltager i konkurrencen og bliver den heldige vinder. :-)

      Slet
    2. Jeg har faktisk deltaget i flere konkurrencer for at vinde nogle af hendes øreringe. Venter stadig på afgørelsen af én ;)
      Da jeg står og skal flytte næste weekend, må jeg hellere lade være med at bruge penge på så meget andet end flytning med alt hvad det indebærer. Men jeg følger hende jo på facebook, så jeg kan altid få fat i nogle :)

      Slet
  2. Hvor er de fine - tak fordi du fortæller om Charlotte og øreringene. Jeg vil straks kigge på Facebook-siden, SMYKSAK ... *Klem*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er rigtig fine, øreringene, og det er svært at vælge mellem alle de mange flotte farver. Går du også med øreringe, Madame G? Jeg gør - i perioder ... og lige nu er det altså med neon-stjerner i ørerne, som passer så flot til sommer og sol og den solbrune hud. *KNUS*

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.