mandag den 29. juli 2013

Lulu's Love *VINDER*


Allerførst skal der lyde et TAK til alle jer, der har linket og delt og like't ...! I er super gode, er I! :-)

Og TAK til Lulu's Love, som sponsorerede tørklædet!

Alle kommentarer på indlægget har fået tildelt x-antal lodder til lodtrækningen om tørklædet og halskæden (fra *Blonder & Brosten*).

Findenvinder.dk har været Lykkens Gudinde og har udtrukket følgende vindertal:


Hvem der gemmer sig bag lod nr. 140, kan I se lige her ...!

Stort tillykke til vinderen!
Hvis du er sød at maile mig dit navn og adresse på
lisbet(snabel-a)lisbet.dk, så sender jeg fluks pakken til dig!

Blev DU ikke den heldige vinder i denne omgang, så kan jeg glæde dig med, at der er endnu en Give Away på vej, hvor der er et lækkert tørklæde på højkant til mere end én vinder ...! ;-)

Stay tuned!

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen, og jeg ser frem til en ny Give Away :)

    SvarSlet
  2. Til lykke til vinderen!

    Lisbeth, hvis du har tid, vil du så måske være sød at fortælle mig hvordan du får overført den lille boks med lodtrækningen til dit indlæg? Jeg foretog selv en lodtrækning forleden og kunne ikke finde ud af at lægge resultatet ind i mit indlæg. Man får en html-kode, men hvad skal man stille op med den?

    Mange hilsner fra Nana fra Drømmegaven

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.