mandag den 14. januar 2013

Frk. Random har været på job...


41 kommentarer = 41 lodder deltog i lodtrækningen.
Ét klik og Frk. Random fandt frem til
hende her som vinder af NEON-pakken!

Er det dig???
Hvordan jeres numre/lodder er blevet tildelt,
kan I læse i den sidste kommentar ved selve Give Away'en!

Til vinderen:
TILLYKKE!
Send mig venligst en mail på lisbet(a)lisbet.dk
med dit fulde navn og adresse,
så sender jeg dig kuverten med neon-sagerne!
Jeg skal have din mail senest torsdag den 17/1/2013.
Har jeg ikke hørt fra dig til den tid,
så findes der en ny vinder!
Husk også lige at lægge en kommentar ved denne blogpost,
så jeg ved, du HAR registreret, du er vinderen.
(Af skade bliver man klog...)

Til jer andre:
1000 TAK fordi I ville lege med!
Det er dejligt I gider deltage... og super hyggeligt!

Næste Give Away li-iiige på trapperne:
En ny farverig krea-Give Away bliver skudt i gang
i løbet af denne uge, så... hæng på!

*SMIL*
fra Lisbet

2 kommentarer:

  1. tillykke tillykke til vinderen :o)

    SvarSlet
  2. Jamen jamen jamen - det er jo lille mig.. Hjalp at krydse fingrene små :-).

    Sender dig fluks en mail med navn og adresse.
    Ps og velkommen til min blog, kunne se du havde meldt dig som læser.... :-)

    Kh Trine

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.