mandag den 13. august 2012

Kreativt kaos...

Det skal jo som bekendt være galt,
inden det bliver godt!

Og skal man dømme efter det kreative kaos der herskede
i vores køkken/stue i onsdags,
da vi havde fotosession med Claus Dalby
[som tager billederne til min kommende bog]
så bliver det RIGTIG godt!


Hylder, borde og skabe etc.
blev anvendt til fotoopstillingerne,
og da vi først havde "skudt" os ind på stilen,
kom der en masse rigtig fine fotos ud af det...!


Midt i krea-rodet lykkedes det min kære gemal
at fremtrylle en let og lækker frokost.


Det kaos der ses her på billederne er kun begyndelsen!
Senere hen blev det meget værre........

Desværre glemte jeg at tage fotos undervejs,
da jeg var optaget af at tømme møbler og
flytte ting frem og tilbage,
og da vi havde afsluttet dagens optagelser
fik jeg travlt med at få bragt hjemmet tilbage
til normalen igen...!


Det meste af tiden opholdt Milou sig på første sal med gemalen,
men hun er en lille selskabspapegøje,
så fra tid til anden måtte hun lige ned i stuen for at se,
hvad der foregik...

Claus D. er rigtig glad for hunde,
så der blev dikke-dikket og talt hundesprog,
som Milou nød i fulde drag!

.
OBS!
Dette blogindlæg er blevet til med kun én hånd...
Årsagen fremgår tydeligt af fotoet herover.

Det er li-iiidt svært at få noget fra hånden p.t.,
da Milou kræver opmærksomhed {næsten} H-E-L-E tiden
- men... én fri hånd er jo bedre end ingen!
Mon det også går an, når man hænger vasketøj op?
Det må komme an på en prøve om 2 min.!

~ Nyd dagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

18 kommentarer:

  1. Det er jo det - bliver så godt - og sikken en dag - dejligt at se der knald på. Milou er en rigtig hyggetrold.

    husk lige http://housebk.blogspot.dk/2012/08/nyhedsbrev-er-du-tilmeldt.html

    klme

    Mille

    SvarSlet
  2. Hvor fint..... og hvor ser det hyggeligt ud med Milou...... jeg har en mini mops som er næsten lige dan.... hun ligger stort set altid på skødet eller ovenpå eller imellem ens fødder..... det er nu hyggeligt... :o)

    Solskinshilsner fra

    Liselotte

    www.familiengelefffonnesbech.dk

    SvarSlet
  3. Sådan en dejlig skrubbert giver man gerne sin venstre arm for.

    Det bliver spændende at se bogen, og at komme med bag kulisserne er også altid sjovt.

    SvarSlet
  4. Det ser super spændende ud, glæder mig til at se bogen :o)

    og den lille Milou er da en rigtig hyggehund :o)

    Bende

    SvarSlet
  5. Søde du ved at folk som er kreativ ofte har en del rod, men professer i hele verden har bevist at det er et godt tegn for en kreativ person, og de kan altid finde ting i deres "rod".
    Det ser spænden ud og jeg er sikker på at det bliver en bog i top klasse, måde med foto og ideer.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det spändende ud!

    SvarSlet
  7. Det kreative kaos ser meget hyggeligt ud :)
    Spændende med bogen, som jeg glæder mig til at se færdig!
    V.H. Gitte

    SvarSlet
  8. Uh altså Lisbet, så spændende..... Ser meget spændende...og farverigt ud. Og det med én arm, mindes jeg også da jeg fik min første datter; man lærer RET meget med én arm. Selv aftensmad kunne jeg til sidst præstere at lave samtidig med at hun fik en sutteflaske på armen:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  9. Skarntydenoglupinen13. august 2012 kl. 16.47

    "Et uordentligt skrivebord er et tegn på en ordentlig tankegang".

    Benjamin Franklin

    Er sikker på det også gælder krearod.

    Glæder mig til at se den færdige bog:-)

    Mvh
    Hanne

    SvarSlet
  10. Synes bare det hele ser nam-nam ud ! :-)

    SvarSlet
  11. Uha glæder mig så meget til at se resultatet - og Milou, hold nu da op, hvor er hun lækker ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  12. Jeg glæder mig meget til at se det færdige resultat, for det ser da for spændende ud :o)

    Har jeg ikke rod på krea-bordet, går min idétank i stå. (Kan dårligt huske hvordan bordpladen ser ud ;o)

    Hun er da bare lækker. Lige til at ofre sin højre arm for :o)

    SvarSlet
  13. Marthe Lundsgaard14. august 2012 kl. 11.21

    Hej Lisbet,
    Der sker noget, - det fornemmer man tydeligt. Dejlige stemningsbilleder, og spændende med den bog :-).
    Vi havde også besøg af Dalby for et par uger siden. Snakkesaligt og meget hyggeligt. Han knipsede en mængde billeder af vores drivhus til en bog nr. 2 om drivhuse.
    God fornøjelse fortsat med bog og hund.
    Stor hilsen fra Marthe

    SvarSlet
  14. Skønne billeder, Lisbet - hvor er det spændende. Dejligt at se jeres kreativitet og også billederne af din lille charmerende Milou. *Klem*

    SvarSlet
  15. Jeg glæder mig SÅÅÅÅÅ meget til den bog. Jeg kan så godt lide de farver du laver dine ting i....de giver sådan en "ahhh-fred og ro-fornemmelse"

    Lene

    SvarSlet
  16. det ser godt nok krea ud...fede billeder også af prinsessen....glæder mig også til den kommer ud...

    SvarSlet
  17. altså bogen

    SvarSlet
  18. Ej! Hvor hyggeligt at have besøg af Claus Dalby, han kommer da lidt rundt omkring.

    Glæder mig til at se bogen, den bliver helt sikkert flot, med alle dine skønne farver:-)

    Hvor er Milou bare kær, hun bliver da rigtig nusset og forkælet:-)

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.