mandag den 19. marts 2012

Fristelsernes Paradis...

- er ikke så "syndigt",
som det umiddelbart kan lyde...
.
Jeg taler nemlig om noget så uskyldsrent som
Torvehallerne
i København.
. 
. 
Langt om længe faldt vores vej forbi det sted,
som en håndfuld andre bloggere har skrevet så varmt om...
og vi blev ikke skuffet!
. 
Stedet er et rent Slaraffenland for feinsmeckere
- et fristelsernes Paradis!
Det skal dog siges, at det er en kæmpe fordel,
hvis man har pengepungen i orden...(!)
[Lige dén del. er jeg ikke voldsomt begejstret for.]
. 
. 
Men... jeg ville nyde(!) at handle ind til lækre middage
i de forskellige boder.
. 
I dag lagde vi dog ganske forsigtigt ud med
et par briocher fra den franske bager
[de smagte næsten som den helt ægte vare i Frankrig]
og en enkelt dragefrugt!
. 
Og så fik jeg "skudt" en masse fotos...
[her er et par håndfulde...]
. 
 
 .
Næste gang plyndrer jeg sparegrisen,
inden jeg ta'r på indkøb i hallerne...
og shopper jeg igennem!
. 
~ Nyd dagen ~
. 
*SMIL*
fra Lisbet

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke billeder du har taget! Ja, det er da et fristelsernes Paradis at besøge Torvehallerne. Jeg har været der nogle gange, men endnu kun nydt synet :-)
    *Klem* og en dejlig solskinsdag til dig! Solen skulle komme ifølge DMI :-)

    SvarSlet
  2. Så mange dejlige fristelser på en gang......... dejlige billeder du har fanget her Lisbet ;O) Shopper igennem herligt herligt, det vil jeg også nyde at gøre <3

    SvarSlet
  3. Så mange dejlige fristelser på en gang......... dejlige billeder du har fanget her Lisbet ;O) Shopper igennem herligt herligt, det vil jeg også nyde at gøre ;O)

    SvarSlet
  4. Tak, Madame G. :-)
    Man SKAL altså også ha' den store portemonnæ fremme, hvis man skal handle dér. Det er noget ærgerligt! MEN... det er godt nok lækre sager de sælger.
    Skyerne er ved at være væk her i Tokkerup. Himlen er BLÅ... og solen skinner. Men det blæser fortsat 127 pelikaner! "Vind... læg dig!" *KNUS* og go' dag!

    SvarSlet
  5. Tak, Annette :-)
    Har I besøgt Torvehallerne?

    SvarSlet
  6. åhh ja vi har også snakket om det mange gange, men det er blevet ved snakken, hver gang jeg er kbh så er det kun ind til møde på vores hovedkontor også hjem igen. så nu skal det snart være...
    tror Anders og jeg skal lave en alene dag i kbh, også besøge en ringe butik i kbh. Jeg har nemlig fået forlovelseringene fra min mor og far og anders mor og far samt fra min farmor og farfar.
    Og de skal smeltes om til vores ringe.
    Der ligger en fin guldsmed inde ved gothers gade og derfra er det ikke så langt til Torvehallerne, så kunne vi lave en kombitur.:O)
    lækre billeder...bliver helt sulten

    SvarSlet
  7. Super gode billeder af lækre sager...sad lige og tænkte en dag jeg så Masterchef, at der skal jeg ind og gå "amok" en dag...har aldrig været der, men dejligt at have noget til gode;)
    God dag til dig/jer..
    Kh Sussie:)

    SvarSlet
  8. Ind imellem er det altså også svært at nå det hele. Og Torvehallerne går sikkert ikke nogen steder... sådan lige med det første. Så I skal nok nå det, Tine! :-)
    Lyder spændende med de omsmeltede ringe.

    SvarSlet
  9. Tak, Sussie :-)
    Jeg har kun hørt lidt om "Masterchef", men har desværre ikke selv set det... Foregår det i Torvehallerne?
    Også god dag til dig... *SMIL*

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.