tirsdag den 6. marts 2012

Det er ganske vist...

Har i dag været til info.-møde på slottet
[Ledreborg Slot]
omkring
Ledreborg Livsstil
2012
.
 .
Har været med på livsstilsmessen 5 gange tidligere,
men var noget i tvivl om,
hvor vidt jeg havde lyst til at deltage igen i år.
Er nemlig ret(!) træt af alle de gamle ting...
og REGNVEJR i slotsparken!
.
Men... så havde de li-iiige den dobbelt-stand, jeg kunne bruge
- til vores store, hvide partytelt -
og så blev beslutningen taget
 {ganske uden tøven}
Det hjælper lidt, når hesten snuser til savsmuldet... ;-)
.
Så... nu er det ganske vist:
deFINEting.dk
vil atter være at finde på Danmarks smukkeste livsstilsmesse.
.
.
25.-28. Maj 2012
stand D07/D08
...hvis du skulle komme forbi...
Det kunne være hyggeligt!
.
Tør godt love,
der kommer meget mere om dette emne senere...!
.
• • •
.
Forleden dag gik vi tur i slotsparken,
hvor jeg skød disse fotos:
.
[ Portene slås op den 25. maj til Livsstilsmessen... ]
[ Ved indgangen knejser denne flotte Påfugl... ]  
[ Slottet og parken ]
[ Masser af vintergækker... ]
[ De første ramsløg titter frem...
Men VOGT DIG for ramsløgpolitiet! ;-) ]
.
~ God tirsdag aften ~
.
* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *


!!! HUSK LINK !!!
Hvis du har en blog,
og det er første gang, du kommenterer her hos mig,
så husk at skrive adressen i din kommentar.
Det er desværre ikke altid, dit navn er linket,
og jeg vil jo mægtig gerne lægge vejen forbi din blog også!

10 kommentarer:

  1. se,se...det var godt hesten kom til truget - har planglagt at skulle til livsstilsmessen - så måske ses vi - you'll never know :-D
    http://designlacamara.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hurraaaaa......
    Godt den gamle cirkushest ikke er helt til limfabrikken endnu

    *GRINER *

    Jeg er der som en mis 25.maj !!!

    *knus*

    SvarSlet
  3. Håber da bare SÅ meget at vi ses, Mille :-)

    SvarSlet
  4. *Haha* Ja, cirkuskrikken kan endnu... ;-) Og selvfølgelig ses vi den 25. maj. HUSK dine lyseblå lykke-gummirøjsere... ;-)
    *knus*

    SvarSlet
  5. Jamen det vil jeg glæde mig til :) Jeg har nemlig fødselsdag den 24. maj og har altid fri på "min" dag. Den skal helt sikkert bruges til super hygge og hvilken anden måde at gøre det på, en en livstilsmesse :) uuhh, jeg sørger for det gode vejr, hvis du søger for hyggen :) Hilsen Heidi Clara (www.puslefanten.blogspot.com)

    SvarSlet
  6. Hej Lisbeth

    Tillykke med det savner også at udstille deroppe men som dig var jeg også træt af regnvejr især på nedpakningsdagen. Og ja så er det lidt pebret at udstille...:-) håber jeg får tid til at komme derop i år det er jo ugen før brylluppet, men mon ikke jeg har jo ferie i ugen efter pinsen og op til brylluppet. Jeg skal nok komme forbi dig og sige Hej, flot placering du har fået først i slotsalléen
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  7. Lyder spændende Lisbet - skal nok kigge forbi hvis jeg kan :-)

    SvarSlet
  8. Det lyder vel nok spændende! Jeg har straks skrevet 25.-28. maj ind i kalenderen :-) Skønne billeder! *Klem* og ha' en dejlig dag, Lisbet.

    SvarSlet
  9. Naturligvis !! - de er endnu ikke slidt op ... Masser af lykke i dem endnu!

    Tillykke med den gode plads i år !!

    SvarSlet
  10. Jeg tænkte nok, at du ikke kunne lade være og hvorfor skulle du også det. Den flotte stand du havde sidste år, er da kræs for livsstils-nydere som os. Jeg synes, at der er så hyggeligt nede på Ledreborg og pladsen i år ligger jo perfekt så det kan jo kun bliver super godt Lisbet. Hvaaa...bestak du Ramsløgspolitiet denne gang..haha. Knus og en dejlig aften til jer.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.