fredag den 11. november 2011

Solstråler...

...af den ægte, tegneserieagtige slags!

Dagen i dag er blevet brugt på at få tjek på arbejdsværelset: bunker af krea-materialer er sorteret og lagt væk, og der er flyttet om og rigget til, så der nu er lige-ved-og-næsten klar til fotoshoot (hvis det sku' være)... Så jeg har faktisk ikke været udenfor en dør i dagens løb - altså lige bort set fra da jeg hentede et fint gl. flueskab i stalden, som nu har fået plads på mit arbejdsbord (altså ikke stalden - men flueskabet ;-)).

Så kom jeg SÅ langt...!


Midt i min arbejdsiver spottede jeg - her midt på eftermiddagen - disse fine solstråler [over naboens gård] fra vinduet på 1. sal...


~ God fredag aften ~

* * * * * * * * * * *
Smil fra Lisbet
* * * * * * * * * * *

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.