tirsdag den 18. oktober 2011

Rasmus Seebach

...var en fin bonus-gevinst vi fik oven i hatten, da vi var et smut i TIVOLI i går. Vi kom helt tilfældigt forbi TV2's Go'morgen/Go'aften studie, lige da et interview med ham startede.

[ Rasmus Seebach og Michelle Bellaiche
i TV2's Go'morgen/aften studie i TIVOLI.
Foto Copyright © *LLL & Co.*]
Jeg havde mit kamera 100% skudklar, da jeg jo skulle forevige HALLOWEEN-udsmykningen, og så snuppede jeg selvfølgelig også lige Seebach Jr. med linsen!

Interviewet kan ses på TV2's website her:

[ Klik på billedet for at se interviewet.
Foto screenprint fra TV2's website. ]

Har lige downloaded Rasmus Seebach's sprit nye album, "Mer' end kærlighed", på TDC Play, og det er proppet med den ene ørehænger efter den anden. (Skal ha' købt CD'en, når jeg kommer til Roskilde City.) Han er den fødte hitmager - ligesom sin far, og så er han så dejligt meget nede på jorden og super sympatisk. Og så synger han jo som en ENGEL!

Du kan følge Rasmus Seebach på Facebook lige her.


* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *

5 kommentarer:

  1. Lige mine ord.
    Bare det var mig, der havde mødt ham:-(
    Han er sku´så dejlig den mand og synger de smukkeste sange.
    Fik cdén af mine drenge i Lørdag´s.
    Så den bliver spillet flittigt...
    Håber du snart får fingrene i den...
    Den er super god.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Og nu skal vi nyde Toppen af Poppen lige om lidt... det er også godt. Jeg var ikke vild med Rasmus og drillede min teenagedatter lidt med det, men så pludselig havde jeg hørt det tilpas mange gange og nu sætter jeg tit Rasmus på - helt for mig selv, uden datter :-) kh Tina

    SvarSlet
  3. @ Susi:
    Jeg mødte ham jo ikke sådan rigtig... Fik blot et glimt af ham gennem vinduet i studiet. Havde jeg været der alene, havde jeg nok ventet til interviewet var færdigt for at få et "rigtigt" kig på ham. Men... min mand gider ikke lige vente på den slags, og jeg er jo [mildt sagt] heller ikke teenager længere, så... jeg måtte "nøjes"... og det var også helt okay!

    Rigtig sødt af dine drenge at forære dig CD'en. :-) Jeg har foreløbig downloaded den fra TDC Play, og har lyttet til alle numrene.

    @ Tina:
    Jamen... det er da lige præcis det vi skal: Se Toppen af Poppen. JUBIII! Jeg glæder mig som altid!

    Godt at du blev omvendt, så du også kan nyde Seebach Jr's flotte musik. :-)

    *SMIL* til jer og god aften...!

    //Lisbet

    SvarSlet
  4. Det var sjovt, I netop kom forbi, mens han blev interviewet, Lisbet - jeg er også en stor fan og synes, han skriver de smukkeste sange. De er umulige at få ud af hovedet igen.

    Det minder mig om, at det er helt trist, at Toppen af poppen er slut. *Klem* og en god blæsevejrsdag til dig!

    SvarSlet
  5. Hej lisbet
    Sikke også fine billeder du har taget i Tivoli...og af Rasmus, ja han synger godt som sin far..de er bare lige til...
    Jeg har også downloaded den gratis på TDC play.
    Så den kører også på IPhonen også er den sat i "anlægget"
    Jeg ville gerne have været i Tivoli om aftenen men må blive når ungerne blir større...
    :-) klem fra Tine

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.