fredag den 14. oktober 2011

Halloween i TIVOLI

Så er der Halloween på programmet i TIVOLI... Og det er altid et besøg værd for både børn og voksne. Ikke mindst den flotte udsmykning er helt klart et must at studere nærmere!

Sidste år kom vi desværre på en dag, hvor der var s-t-u-v-e-n-d-e fyldt(!), hvilket tog lidt (læs: meget) af fornøjelsen. Men jeg fik da taget nogle få fotos (inden vi valgte at liste af igen...):

[ Tusindvis af græskar ]
[ Ballongynger og en uuu-hyy-yggelig mølle]
[ Tivolisøen er smuk på alle årstider ]
[ Pjerrot med udklædte børn på Plænen ]
[ Hekseshow på Plænen med Harlekin og Kolumbine ]
I år håber(!) vi at ramme en dag, hvor der er plads til lidt større armbevægelser for voksne... og lidt færre hylende unger!

Tjek TIVOLIs hjemmeside ud for åbningstider etc.:

[ www.TIVOLI.dk ]

~ God UHYGGELIG fornøjelse ~

* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder, Lisbet! Jeg har aldrig været i Tivoli omkring Halloween, og det eneste, der kan holde mig tilbage, er entreen på 95 kroner - jeg synes, det er lidt vildt, hvis man også skal spise derinde. Men smukt er der jo og en dejlig stemning.
    *Klem* og rigtig god lørdag til dig!

    SvarSlet
  2. @Madame G.: Ja, entréen er noget dyr, og tænk hvis man er f.eks. en hel familie der skal ind! Det tænker jeg på hver gang vi er der. Dét må trække tænder ud på en børnefamilie.
    Flemming har i mange år haft en Tivoli-aktie, så hvert år får han automatisk tilsendt et adgangskort (+ ledsager). Så vi kan komme og gå som vi vil, MEN benytter det alt for lidt. F.eks. har vi kun været i sommer-Tivoli ÉN gang i år. Men nu skal vi altså derind igen... Og til jul - hvis vi får taget os sammen. :-) *knus* og god lørdag til dig.

    SvarSlet
  3. Gad jeg virkelig godt - elsker Halloween, græskar og uhygge;0) Hvis du kommer afsted, så tag endelig nogle billeder og læg på siden. Rigtig god weekend. Knus fra Anne

    SvarSlet
  4. Hvor kunne det være (u)hyggeligt.. Kommer helt sikkert!

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder Lisbet. Vi har kun været der inde til jul...super hyggeligt - stemningen, pandekagerne... HOV, hvor kom lige det fra HA HA.

    Sidste år var det jo hundekoldt, så man måtte varme sig hvert 5.min på deres "bål" (og varm lumumba)...skylder vist lige at sige, at jeg kun fik 1 ;-) En skøn aften til jer 3 ...stort *KNUS*

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.