torsdag den 13. oktober 2011

Forventningens glæde...

...er den største siger man, og det er der måske noget om. Ikke desto mindre er jeg ikke særlig god til at planlægge noget, der ligger alt for langt ude i fremtiden.

Ind imellem er det dog nødvendigt at være lidt på forkant med tingene, f.eks. når man skal på ferie... eller til koncert!

Således er der nu bestilt koncertbilletter til IL DIVO i Forum, Marts 2012. 


Vi har set Il Divo LIVE 2 gange før, og er man til den slags musik, er det absolut en KÆMPE oplevelse!


Denne video optog jeg med mit tidligere lommekamera ved koncerten den 14. marts 2009 i Ballerup Super Arena. Kvaliteten er - som det ses - ikke voldsomt fantastisk, men den er et dejligt minde at have... fra pladsen på 1. række! (Musikken: Først lidt instrumentalmusik, "Hero", og derefter sangen "She".)

Og... jeg vil da helt klart GLÆDE MIG til at opleve dem igen, om 5½ måned...!


* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *

6 kommentarer:

  1. Det lyder da super spændende Lisbet...det er jo dine ynglinge ;-)
    Jeg foretrækker også planlægning her og nu, og hører ikke til dem der bestiller en rejse et år forud.
    En skøn aften til dig *KNUS*

    SvarSlet
  2. @Gitte: Ja, de er nogle af Flemmings og mine fælles favoritter.
    Det er Fl. der har bestilt billetterne, OG for at "komme foran i billetkøen" skulle han først melde sig ind i deres fanclub... Flemming og fanclubber hører ellers ikke(!) sammen... MEN med en god siddeplads til en Il Divo koncert er åbenbart en fanclub værd... *hehe* ;-)
    Også god aften til dig/jer!
    *KNUS*

    SvarSlet
  3. Det lyder rart - på alle måder. KH Tina

    SvarSlet
  4. Nøj, det lyder skønt! Det gad jeg godt. De er vidunderlige :-)
    God fornøjelse. Dejligt længe at kunne glæde sig :-)

    SvarSlet
  5. Glæd dig og nyd at husbonden har klaret benarbejdet.

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det skønt - ja, forventningen glæde er absolut ikke til at kimse ad. Jeg har aldrig før hørt navnet Il Divo, men nu vil jeg finde nogle flere numre på YouTube.
    *Klem* og god fredag til dig, Lisbet!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.