lørdag den 1. oktober 2011

Er De forvirret...?

Det vil De ikke være efter denne episode af... SOAP!
Kan I huske dén? En vildt skør, amerikansk soap/serie fra engang der i 1970-80'erne-eller-noget!

Og en SOAP er da også lige hvad det danske vejr m.m. mixer sammen lige p.t. - for det er ganske svært at blive klog på... og se en sammenhæng: 

Sommer og sol og 26° (PLUS!!!) på denne den 1. oktober 2011... Langt om længe fandt den højt savnede sommer vejen til Danmark. Men... hvad finder man så li-iiige i postkassen? Årets første JULEMAGASIN fra Isabellas!

Så bliver JEG altså lidt forvirret...!!!


Okay...: Lækkert vejr... og lækkert magasin (som jeg kun lige har lettet låget på for at finde skønhederne til collagen... ;-))

Jeg tør vædde på, at DU også har nydt SOMMEREN I OKTOBER idag? Men - hvad med julemagasinerne - er du også begyndt at få dem indenfor husets fire vægge?

Og så skal vi da lige ha' et foto af den skøre (og faktisk ret så underholdende) TV-familie fra SOAP:


Det hører selvfølgelig også med til SOAP-historien, at hvert afsnit blev indledt med de vise ord: "Confused? You won't be, after this week's episode of...SOAP."

Hvis der var noget man var efter 25 min. i dette selskab, så var det FORVIRRET [det var lissom en del af konceptet], da intrigerne i de to familier [Tate og Campbell] udviklede sig helt vildt... og [ofte] også ret morsomt. Og så var man jo nærmest tvangsindlagt til at se det efterfølgende afsnit også... med manden, der tror han er usynlig ["I'm in-vi-si-ble!"], bøssesønnen, der er bugtaler, mor og datter, som "dyrker" den samme lækre tennistræner, den sarkastiske, farvede butler, detektiven, morderen o.s.v. o.s.v.. Det afsindige plot kan læses HER.;-)

~ God lørdag aften ~



* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *

3 kommentarer:

  1. Ha! Sad med nøjagtig samme forvirrede følelse da jeg fik mit Isabella i fredags. Jeg har heller kunne få mig selv til at læse i det, men har lagt det ind i reolen - og der kan det få lov til at ligge indtil en mere gråvejrsagtig dag;-) kh Gitte

    SvarSlet
  2. Hej med dig
    Min kæreste og jeg sad ude i haven og spiste morgenmad i går i dejlig solskin, og ind af brevsprækken kom en parkeringsbøde og Isabellas juleudgave... Kunne ikke være værre og mere forvirrende...

    Ps. mit ligger også i reolen, til en køligere dag...

    SvarSlet
  3. @Dührkoop: Jeg må tilstå, at jeg har kigget mit eksemplar igennem... Ku' ikke dy mig. Og selv om solen stod højt på himlen og temperaturen sneg sig op på 25°, så blev jeg vildt inspireret til "klippe-klistre" (til julemarked og webshop) og div. juleudsmykning til hjemmet. ;-)

    @Monita: ØV! Ku' postkassen ikke blot ha SLUGT den P-bøde? ;-) Ærgelige penge! Men - jeg håber I fik en dejlig sommerdag alligevel. :-)

    *SMIL* og tak for jeres kommentarer!

    //Lisbet ♥

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.