tirsdag den 23. august 2011

Når poppen er på toppen...

Smukke, flotte, sublime(!) versioner af gamle musiknumre. Musikere, sangere... kunstnere, som forstår at formidle følelser og indlevelse. Mennesker (som tilfældigvis er kendte) som viser hinanden respekt, som TØR fælde en banal tåre. Åbenhjertighed og livsglæde... dét er Toppen af Poppen i en nøddeskal.

[ Foto lånt HER på TAP's officielle Facebook gruppe ]
1. sæson var intet mindre end fantastisk! 

I aften er 2. sæson startet, og selv om jeg fandt mig selv sidde foran TV'et en stor portion skepsis (fordi det altid(!) er svært at gentage en succes), så må jeg nu 1½ time senere bøje mig i støvet og erkende, at denne omgang T.a.P. garanteret bliver mindst lige så STOR!

Så... nu er de næste mange tirsdage krydset af i kalenderen...! ;-)

OBS! Du kan følge Toppen af Poppen på Facebook og Twitter.

Hvad med dig??? Toppen af Poppen pro eller anti?

6 kommentarer:

  1. Jeg overgiver mig... Desværre fik jeg kun set første afsnit i går. Troede anden omgang kom kl. 22. Jeg synes også det er en fin måde både at vise kunstnerne på men ikke mindst de andre udgaver af deres hits. Dorthe Kollo overraskede mig feks. positivt sidste år - det havde jeg ikke lige regnet med. 1000 tak for de lækre opskrifter du har efterladt dig på mit salvie-indlæg... :-) kh Tina

    SvarSlet
  2. Ja, vi så også med i går, Lisbet, og var vilde med programmet! Jeg kender to af deltagerne, en skolekammerat og et familiemedlem - og det gør det ikke mindre sjovt at se. Nøj, hvor var de dygtige alle sammen!
    *Klem*

    SvarSlet
  3. Nød at følge programmet sidst - så megen glæde og varme. det jeg holdt meget af var det personlige og det at det ikke var fyldt med performancepræstationer - altså et og andet med at vinde og hvem er bedtst. Må hellere begynde at unde mig selv lidt TV-tid igen - musik gør glad.

    SvarSlet
  4. Tror at jeg er gået glip af noget - må få tændt op for det næste tirsdag! I dag ser jeg frem til at slå mig ned i sofaen og se Desperate Housewife;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. Jeg sad og fik våde øjne....skønt program og melodierne kender man jo alt for godt.
    *KNUS*

    SvarSlet
  6. Jeg er mega meget pro! Veste bare desværre ikke, at de var startet igen :o/ Mon ikke man kan fange en genudsendelse :o)
    Pia

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.