søndag den 6. marts 2011

Digital kunst a'la LLL & Co.

For nogle dage siden, da jeg arbejdede i PhotoShop (PS), skulle jeg bruge nogle nye brushes (pensler og stempler) til at peppe et design lidt op... Så jeg besøgte nogle af mine favoritsteder på nettet, hvor man kan downloade alverdens mønstre og motiver til lige præcis dét formål... til PS.

Efter alle downloads var i hus, skulle jeg selvfølgelig teste mine nyerhvervelser.

Jeg lagde ud med et helt hvidt kanvas (lærred) og havde ingen intentioner om at gå Picasso & Co. i bedene. Grunden til at jeg skiftede farve i ny og næ skyldtes udelukkende dovenskab... så jeg ikke skulle starte forfra på et nyt kanvas for hver ny "brush".


Da jeg var færdig med at teste, havde dette farverige "kunstværk" taget form, og jeg syntes næsten, det var synd bare at trykke på DELETE-knappen, uden at gemme en kopi først.

Lidt sjovt og dekorativt ser det da ud! Ikk'?

Måske du her har fået inspiration til at lave DIT (eller ungernes) helt eget kunstværk med PS-penslerne...

Gratis brushes til PhosoShop kan downloades på:

God fornøjelse :-)

*SMIL*
fra Lisbet

3 kommentarer:

  1. Lyder somn oget der kunne være sjovt... må ta´ mig sammen til at 'PS´e' en dag...

    Skøn ny uge til dig
    Knus

    SvarSlet
  2. Æj..hvor blev det flot...det må prøves af...kan god forstå at du gemte en kopi..:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. @ Loppe: Ja... prøv det. :-)

    @ Elfepigen: Tak! Du må også ha' gang i PS og brushes. Det er lidt sjovt. :-)

    Smil til jer begge med tak for kommentarerne,

    Lisbet :-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.