torsdag den 3. februar 2011

Vanessa Valencia...

For en uge siden bestilte jeg nogle postkort hos Vanessa Valencia, med nogle af hendes skønne designs. I dag lå de så i min postkasse... rejst he-eeele den lange vej fra Arizonas varme ørken til et vindblæst Tokkerup på Midtsjælland... og indpakningen bar tydeligt præg af, hvor forsendelsen kom fra...:
Solid og rå kuvert med masser af designede stempler, cellofanposer, lyseblå silkesløjfe og et tag med "Drink me"...

At vælge mellem de mange flotte og anderledes motiver var rigtig svært, men efter lange overvejelser faldt mit valg på disse to:
Okay... kortet med det lyserøde strutskørt og te-stel faldt jeg for med det samme. Det andet motiv valgte jeg p.g.a. de fine farver, som minder mig lidt om designs fra Pip-Studio.

I kuverten gemte der sig også nogle små overraskelser:

En kalender 2011, visitkort med fi-iiine motiver og et par bogmærker.

2 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth.
    Tak for din søde hilsen på min blog.
    Og sikke nogen fine kort du viser.
    Har lige lavet et indlæg på min blog om din blog og henvist til den, da jeg syntes den er lækker.
    Så håber jeg de finder dig lidt nemmere.
    Rigtig god weekend.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. Hej Lisbet.
    Ja, jeg fandt dig lige.. :-) Det er en rigtig fin blog, som du har. Jeg melder mig som fast læser.

    Mange hilsener Solsikke

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.