torsdag den 20. januar 2011

Magnetiske Ballerinaer

Okay... jeg kan lige så godt lægge ud med at krybe til korset og blankt erkende: Dette design er tyvstjålet!

Eller... måske skal vi bare sige "lånt"... det lyder knapt så skummelt! ;-)

Disse totalt kitschede Ballerina-magneter er noget nær en tro kopi af nogle, jeg så på en amerikansk website. Kageformene havde jeg en hel kasse af, ligesom tyl, vintage blonde og nodepapir. Ballerinaerne derimod måtte jeg bestille hjem fra USA via good old eBay.com* (12 stk. for ca. 40,- kr. inkl. forsendelse.)

I dag havde Postmand Per pakken med til mig fra Staterne, og jeg gik straks i gang med at lime og klippe og folde og binde og lime lidt mere. Og vupti... så var amerikansk kitsch pludselig også blevet til DANSK kitsch!


Du er velkommen til at "låne" idéen... Præcis som jeg selv gjorde det! ;-)

Og hvis du ikke lige har mod på dét, og bare ikke kan leve foruden dette prægtige stykke kitsch a'la USA, så er Ballerina-magneterne på billedet sat til salg i min *Blonder & Brosten* shop på Amio.dk.

* Her i Danmark kan du købe Ballerinaerne hos Stine i www.sukkerblomst.dk. De lyserøde var blot udsolgt da jeg ville bestille dem...!

POST SCRIPT:

Når jeg surfer rundt på internettet, bliver jeg konstant vildt inspireret, og ser jeg noget, som bare MÅ prøves af på værkstedet, så gør jeg faktisk en dyd ud af at lave min EGEN version af det pågældende design. Men... jeg er selvfølgelig ingen engel...! Og da jeg endnu ikke har set Ballerina-magneterne her i DK, så har jeg intet problem m.h.t. at kopiere! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.